Afspraak op de skipiste met Thalys

Elke zaterdag tussen 24 december 2016 en 8 april 2017 voert de Sneeuw-Thalys haar reizigers, in alle rust en tegen heel scherpe prijzen, richting de Franse Alpen. Tickets zijn beschikbaar vanaf donderdag 8 september.

Woensdag 31 augustus 2016 — Wintersportliefhebbers staan dankzij Thalys vanuit Brussel-Zuid in amper 4u28 in Chambéry, vanuit Antwerpen-Centraal in 5u16. Deze comfortabele reis zonder files is de ideale manier om in topvorm toe te komen aan de voet van de skipistes.

Elke zaterdag van het stadcentrum naar de bergen

Deze winter brengt de Sneeuw-Thalys elke zaterdag wintersporters naar de pistes. Vanuit Brussel-Zuid en Antwerpen-Centraal rijden de rode hogesnelheidstreinen met een rechtstreekse verbinding naar Chambéry, Albertville, Moûtiers, Aime-la-Plagne, Landry en Bourg-Saint-Maurice, van waaruit de grootste skigebieden in de Franse Alpen gemakkelijk bereikbaar zijn (Les 3 Vallées, Tignes, La Plagne, Les Arcs …).

De Sneeuw-Thalys, een snelle en comfortabele oplossing

De Sneeuw-Thalys loodst ski- en snowboardfanaten op comfortabele wijze en zonder verkeersopstoppingen naar hun favoriete wintersportgebieden. Op de trein is er extra ruimte voorzien voor de bagage en op de perrons helpen “Skihosts” de passagiers om hun skimateriaal vlot in en uit de trein te laden. Bovendien kunnen alle passagiers, zowel in CF1 als in CF2, dit jaar ook genieten van gratis wifi aan boord van de Sneew-Thalys. In mei 2016 werd dit systeem ingevoerd op het hele Thalys-netwerk. Zo kunnen reizigers helemaal relaxed aan hun wintervakantie beginnen.

Aantrekkelijke tarieven

Een enkele rit is beschikbaar vanaf €55 in Comfort 2 (tarief No Flex) en vanaf €89 in Comfort 1 (tarief Semi Flex).
Bovendien biedt Thalys ook interessante partnerships aan om het verblijf ter plaatse van haar klanten zo aangenaam mogelijk te maken zoals kortingen op skiverhuur bij Skiset, in een vakantiedorp van Pierre&Vacances of bij leveringen aan huis met Offcourses.

Praktische info

Tickets voor de Sneeuw-Thalys zijn beschikbaar op Thalys.com, alsook bij de erkende reisbureaus, in de internationale stations van de NMBS of via het internationale call center op +32 (0)70/79.79.79.

de Sneeuw-Thalys
de sneeuw-Thalys