Jongeren kunnen voor €25 met Thalys naar Parijs

Donderdag 22 september 2016 — Thalys vierde haar 20ste verjaardag samen met haar klanten op 8 september. De start van het nieuwe schooljaar wordt echter feestelijk verdergezet met een verjaardagsactie, speciaal gericht op de jonge passagiers.

Thalys verwent reizigers jonger dan 26 jaar met een trip naar Parijs voor €25 in Comfort 2. Vanaf 27 september kan je reizen boeken tussen 10 oktober en 28 december. Een leuke manier voor verliefde stelletjes of vriendengroepen om Parijs, stad van het licht, in het najaar te (her)ontdekken.

Het worden momenten om te delen, ook op social media, en dat kan met de WiFi-verbinding, die sinds 2 mei 2016 ook in Comfort 2 gratis beschikbaar is.

“Met dit aantrekkelijk aanbod voor €25, willen we jonge reizigers ons engagement naar hen toe tonen. Nu Thalys haar 20ste verjaardag viert, willen we zo veel mogelijk jongeren de kans geven om gemakkelijk te reizen en om al onze bestemmingen in het hart van Europa te ontdekken. In 2015 verkochten we over de verschillende tarieven heen een half miljoen tickets aan jongeren. Dat is een stijging van 13% in vergelijking met het jaar ervoor. De - 26-jarigen zijn steeds mobieler en zijn dol op citytrips en de bijhorende culturele uitwisselingen . Dat is heel goed nieuws, want het is met hen dat we het Europa van morgen opbouwen", zegt Agnès Ogier, CEO van Thalys.

Jongerenpromotie

• Reservatiedata : van 27 september tot 9 oktober 2016
  • Reisdata: van 10 oktober tot 28 december 2016
  • Bestemmingen / prijs:
    • Enkele reis in Comfort 2 naar Parijs: 25€
  • Tariefvoorwaarden: tickets zonder mogelijkheid tot wisselen of terugbetaling, onder voorbehoud van beschikbaarheden. Om van dit aanbod te kunnen genieten, moet men jonger zijn dan 26, de dag voor vertrek.
  • Verkoopvoorwaarden: online verkoop via thalys.com, via de Thalys App en eveneens via alle gebruikelijke verkoopkanalen van Thalys en de reisagentschappen.