Nieuw Thalys aanbod - Ticketverkoop van start op 12 september 2017

Lagere prijzen, ruimere keuze, meer diensten voor ieder wat wils

Om nog beter in te spelen op de vragen van haar klanten en de ontwikkeling van de Europese mobiliteit een duwtje in de rug te geven, lanceert Thalys na deze zomer een nieuw aanbod. Om elke reiziger de perfecte oplossing te kunnen aanreiken, heeft Thalys beslist om niet alleen haar toegankelijkheid te vergroten, maar ook haar diensten uit te breiden en ook nog eens haar aanbod te versoepelen. Het nieuwe aanbod biedt voor ieder wat wils.

Met een soepele, nieuwe indeling in drie categorieën (Standard, Comfort, Premium) zet het nieuwe aanbod volop in op vrijgevigheid doorheen het hele gamma. De koers is gezet: 30% aan zachte prijzen, optimaal bezette rijtuigen en een versterkte ruime waaier aan diensten om zo waarde te creëren voor het veelzijdig publiek dat Thalys aantrekt. De multiculturele maatschappij bereikt immers bijna evenveel zaken- als vrijetijdsreizigers in vier landen en slaat nu een nieuwe weg in.

We hanteren een globale benadering, van IZY tot ons aanbod voor bedrijven, vertelt Agnès Ogier, CEO van Thalys. Onze doelstelling: volle treinen en een maximale tevredenheidsgraad, dankzij correcte tarieven, een optimaal gebruik van onze rijtuigen en diensten met een toegevoegde waarde die inspelen op de nieuwe behoeften van de reizigers. Om die doelstelling te realiseren, houden we vast aan twee basisregels: luisteren naar onze klanten en flexibiliteit. We moeten onze eigen oplossingen bedenken, wendbaar zijn en ons voortdurend aanpassen”.

Uit gesprekken met onze klanten hebben we geleerd dat we moesten afstappen van de tweedeling Comfort 1 / Comfort 2 en overschakelen op een meer persoonlijk en flexibel aanbod. Door ons aanbod zo aan te passen, zullen we het tempo kunnen opvoeren, een metafoor die wel past bij onze sector! ” zegt Bruno Dierickx, commercieel en marketingdirecteur van Thalys.

Persbericht-nieuw-aanbod.pdf

Persdossier-Nieuw-aanbod.pdf