Om zijn 20e verjaardag te vieren, verkoopt Thalys op vrijdag 20 mei alle tickets aan €20!

Dinsdag 17 mei 2016 — Op twintig jaar tijd is Thalys niet alleen uitgegroeid tot een sterk merk, maar ook tot een Europees symbool voor miljoenen reizigers. De maatschappij beschouwt zijn twintigjarig bestaan als het ultieme moment om zijn klanten te bedanken. Thalys wenst deze unieke gelegenheid dan ook te delen met zijn klanten en samen met hen vooruit te blikken op toekomstige reiservaringen.

Vanaf vrijdag 20 mei voorziet Thalys een ongeziene promotie, waarbij reizigers nu vrijdag, en enkel op die dag, hun volgende trip kunnen boeken aan slechts €20 naar Parijs, Amsterdam, Rotterdam, Düsseldorf, Keulen of een van de andere Thalys-bestemmingen.

Vanaf 21 mei zet Thalys zijn charme-offensief gewoon verder: gedurende 20 dagen stelt de maatschappij 40 000 tickets ter beschikking aan zachte prijzen voor trips in de zomer: €29 naar Parijs en Nederland, €19 naar Duitsland.

“De voorbije 20 jaar hebben wij steeds ons uiterste best gedaan om onze klanten de diversiteit van onze bestemmingen te laten ontdekken. Via deze ongeziene promotie aan €20 en de lage prijzen die daarop volgen, hopen wij dat we nog meer reizigers een mooie zomeruitstap kunnen bieden naar Frankrijk, Duitsland of Nederland, zodat we samen met hen onze verjaardag kunnen vieren”, legt Scheherazade Zekri-Chevallet, commercieel en marketing directeur van Thalys, uit.

Promotie « 20 jaar »

Reservatiedatum: enkel op 20 mei 2016
Reisdata: van 20 mei tot 20 september 2016
Bestemmingen / prijs: Alle bestemmingen (Frankrijk, Duitsland en Nederland), inclusief de bestemmingen van de Zon-Thalys (Valence, Avignon, Aix-en-Provence en Marseille) aan €20
Tariefvoorwaarden :
tarief voor enkele rit, geldig in Comfort 2, zonder mogelijkheid tot wisselen of terugbetaling (onder voorbehoud van beschikbaarheden voor de Zon-bestemmingen in het Zuiden van Frankrijk)

Promotie « verjaardag »

Reservatiedatum: van 21 mei tot 9 juni 2016
Reisdata: van 1 juli tot 31 augustus 2016
Bestemmingen / prijs:

• Parijs : €29
  • Duitsland (Aken, Keulen, Düsseldorf, Duisburg, Essen en Dortmund*): €19
  • Nederland (Rotterdam, Schiphol en Amsterdam) : €29

*Dortmund wordt bediend sinds 21 maart 2016.

Tariefvoorwaarden : tarief voor enkele rit, geldig in Comfort 2, zonder mogelijkheid tot wisselen of terugbetaling (onder voorbehoud van beschikbaarheden)

Verkoopvoorwaarden: online verkoop via thalys.com/20-jaar, via de Thalys App en eveneens via alle gebruikelijke verkoopkanalen van Thalys en de reisagentschappen (vanaf 20 mei 2016).

Onze bestemmingen bloeien open in de zomertijd

Parijs

Op slechts 1u22 van Brussel is Parijs de perfecte bestemming voor een weekendje weg met zowel vrienden als familie.
1 plek en 1 tentoonstelling om te ontdekken deze zomer:
“The Velvet Underground” staat centraal in La Cité de la Musique. Een meeslepende, indrukwekkende en multimediale tentoonstelling die bezoekers onderdompelt in het universum van Velvet Underground. Tot en met 21 augustus te bewonderen in het iconische muziekcentrum ‘Philharmonie De Paris’.

Duisburg, Essen, Dortmund

Deze drie Duitse steden liggen respectievelijk op 2u25, 2u38 en 3u08 van Brussel en herbergen elk talloze historische sites en architecturale meesterwerken. Een uitschieter is ongetwijfeld het oude mijncomplex van Zollverein, dat op de UNESCO werelderfgoedlijst staat.
1 niet te missen evenement deze zomer :
Ruhrtriennale: Muziek, dans en theater nemen op spectaculaire wijze de oude mijnsites over. Van 12 augustus tot 24 september.

Thalys : 1996 – 2016

Op twintig jaar tijd is Thalys niet alleen uitgegroeid tot een sterk merk, maar ook tot een Europees symbool. Thalys en haar donkerrode treinstellen laten een levendig Europa zien waar Frans, Nederlands, Duits, Engels en vele andere talen elkaar kruisen en waar Europeanen van alle uithoeken en reizigers uit de hele wereld elkaar ontmoeten.
Thalys is de enige maatschappij die er als een echte multiculturele speler is in geslaagd om sinds 1996 de uitdaging van een internationaal hogesnelheidsspoorverbinding te realiseren in en tussen vier verschillende landen.

Mijlpalen in de geschiedenis van Thalys

1996      Oprichting van Thalys en de verbinding Parijs – Brussel – Amsterdam

Opening van de hogesnelheidslijn in België: 1u25 tussen Brussel en Parijs
Uitbreiding van de lijn tot Keulen en Aken