Reis aan halve prijs naar Parijs met IZY

Van 26 december tot en met 15 januari. Vanaf morgen ter beschikking!

De feestdagen beginnen dit jaar extra vroeg met IZY. Om haar eerste kerst in stijl te vieren, hanteert de paarsgroene trein immers het principe “twee voor de prijs van een”. Bovendien is het aanbod ook geldig voor oneven groepen: reis je met drie personen, dan betaal je maar voor anderhalve reiziger, reis je met vijf personen, dan betaal je maar voor tweeënhalve reiziger.

IZY is sinds april 2016 de nieuwe low-cost trein van Thalys tussen Brussel en Parijs. Tickets zijn beschikbaar van €19 tot €59*.

De ideale gelegenheid om een citytrip naar de Franse hoofdstad te plannen met twee, met vrienden of met de hele familie.

Details van de promotie

De tickets zijn te koop op www.izy.com van 6 tot 18 december 2016 voor reizen tussen 26 december 2016 en 15 januari 2017. De tickets zijn geldig voor een reservatie van 2 tot 6 personen voor het tarief Standard en Standard XL, onder voorbehoud van beschikbaarheid. De tickets kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden.

Over IZY

IZY, het nieuwe low-cost alternatief van Thalys, werd op 3 april 2016 gelanceerd. Speciaal bedacht voor vrijetijdsklanten, biedt dit aanbod het antwoord op de vraag naar een snelle en goedkope reis. Een reis met IZY tussen Brussel en Parijs is mogelijk vanaf €19, en blijft tot het allerlaatste moment interessant met een gegarandeerde maximumprijs van €59 voor een standaard zitplaats (exclusief opties). Tickets worden twee maanden voor vertrek te koop aangeboden.

IZY biedt 3 vertrektijden op vrijdag en 3 terugritten op zondag met een gemiddelde reistijd van 2u15 (tussen 2u08 en 2u30, afhankelijk van de tijdstippen). Perfect voor een weekendje Parijs.

Sinds haar lancering, heeft IZY al meer dan 250 000 personen vervoerd tussen Brussel en Parijs en zo 30 000 autoritten uitgespaard tussen de twee hoofdsteden.

(*) Gegarandeerde maximumprijs voor het Standard ticket. Een Standard XL ticket bedraagt maximaal 69€ (exclusief opties).

Persbericht promo IZY

Eva Mertens, Peter Lybeer