Zin om te reizen na de examens?

In februari biedt Thalys jongeren ultravoordelige prijzen

Dinsdag 31 januari 2017 — Van 31 januari tot 21 februari richt Thalys zich specfiek tot alle jongeren onder 26 jaar om tot en met 5 maart de buurlanden Frankrijk, Duitsland en Nederland te (her)ontdekken met tickets aan zachte prijzen. Uitgeput door de examens of wintermoe? Thalys biedt dit jaar een alternatief voor de ski’s om even ertussenuit te trekken: Ontdek cultuur, lekkere eetadresjes en festivals in Parijs, Amsterdam of Düsseldorf.

Omdat jongeren een welverdiende pauze verdienen, terwijl ze uitkijken naar de lente, biedt Thalys hen tickets aan zachte prijzen aan: €29 voor een trip naar Parijs of Nederland, €19 voor een uitstap naar Duitsland of Rijsel. En dankzij de gratis wifi aan boord voor alle reizigers kunnen ze hun favoriete momenten blijven delen op de sociale netwerken, zelfs over de grenzen heen!

“Met deze nieuwe promotie, voorbehouden voor jongeren, willen we ons engagement ten opzichte van hen nogmaals benadrukken. Jongeren onder de 26 jaar zijn immers steeds meer mobiel en ze zijn dol op citytrips en culturele uitwisselingen. Dat vinden we geweldig, want het is met hen dat we het Europa van morgen opbouwen,” zegt Agnès Ogier, CEO van Thalys.

Praktische fiche

• Reservaties : van 31 januari tot 21 februari
  • Reisdata : van 31 januari tot 5 maart
  • Bestemmingen / prijzen :
    • Enkele reis in Comfort 2 naar Parijs of Nederland : €29
    • Enkele reis in Comfort 2 naar Rijsel of Duitsland : €19
  • Tariefvoorwaarden : Onder voorwaarde van beschikbaarheid. Tickets kunnen niet worden omgeruild of terugbetaald. Reizigers moeten jonger zijn dan 26 jaar op de reisdatum.
  • Verkoopsvoorwaarden : Op thalys.com en op de Thalys App, alsook op de gebruikelijke verkoopkanalen van Thalys en via de erkende reisagentschappen.